Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές & Εγγυήσεις
Θέλοντας να εξασφαλίσουμε ότι θα είστε πάντα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών.
Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή των προϊόντων είναι να μην έχουν φθαρεί ή καταστραφεί και η συσκευασία τους να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση, χωρίς να έχει σκιστεί ή διαλυθεί. Γι’ αυτόν τον λόγο παραμείνετε προσεκτικοί κατά το άνοιγμά της.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
Α) Επιστροφή του προϊόντος – κατόπιν επικοινωνίας - στην έδρα μας και επί τόπου αξιολόγησή του ως προς τη δυνατότητα αλλαγής.
Β) Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε να μας αποστείλετε το προϊόν μέσω της εταιρείας courier ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
· Συσκευάζετε το προϊόν (και την αρχική του συσκευασία) σε μία μεγαλύτερη συσκευασία που να εξασφαλίζει την μέγιστη προστασία κατά την μεταφορά.
· Απευθύνεστε στο Τμήμα Επιστροφών της ίδιας ταχυδρομικής και μας στέλνετε το προϊόν, σημειώνοντας πως τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.
Προσοχή: Σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφεται σε εσάς, με χρέωση παραλήπτη.
Με την επιστροφή του προϊόντος, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική χρήση εντός 6 μηνών, είτε επιστροφή χρημάτων μέσω τραπεζικού λογαριασμού εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής.
Λόγω του γεγονότος ότι η επιστροφή προϊόντων είναι μία διαδικασία που βασίζεται στην προσεκτική διαχείρισή της, θα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία, καθώς σκοπός μας είναι να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση ή ενόχληση του πελάτη. Προτεραιότητά μας, είναι η ικανοποίησή σας. Γι’αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου στο 216 700 1858, είτε μέσω e-mail στο info@cozylife.gr σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας.
Αλλαγές
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που σας αποστείλαμε, δε σας ικανοποιεί ή αλλάξατε γνώμη υπάρχει η δυνατότητα να σας το αλλάξουμε εντός 15 ημερών από την παραλαβή του. Για να γίνει η αλλαγή θα χρειαστεί να μας στείλετε το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε με όποια εταιρεία Courier επιθυμείτε και να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή με e-mail) ποιο άλλο προϊόν θα θέλατε να σας αποστείλουμε. Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.
Προσοχή: Η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή για προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί επεξεργασία βάση επιθυμητής διάστασης όπως μοκέτες, διάδρομοι, στρώματα, ανωστρώματα, έπιπλα.
Επίσης, για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, προστατευτικά, επιστρώματα, στρώματα.